Heb je nood aan:

  • Informatie over je rechten en plichten als huurder/eigenaar?
  • Om een conflict met je eigenaar/huurder op te lossen?
  • Informatie over de verschillende steunmaatregelen voor huisvesting?
  • Steun bij je administratieve stappen?

Wij zijn er om je te informeren en te gidsen.

Heb je:

  • Moeilijkheden om je administratieve documenten te begrijpen?
  • Hulp of steun nodig bij je stappen naar: Ziekenfonds/OCMW/Werkloosheid/Gezinstoelagen…?
  • Moeilijkheden om een brief op te stellen of om een formulier in te vullen?

Wij ondersteunen je in al jouw stappen.

Je bent op zoek naar:

  • Opheldering over je financiële situatie?
  • Informatie over je rechten en plichten?
  • Inlichtingen over wat in beslag kan genomen worden en wat niet?
  • Hulp bij het opstellen van een terugbetalingsplan?

Wij zijn er om je advies te geven, en om je indien nodig te begeleiden en door te verwijzen naar een erkende dienst.

Agenda


DIENSTEN EN OPENINGSUREN

Raadpleging in onze kantoren


Zwedenstraat 45 – 1e verdieping
1060 Brussel
(in de buurt van de haltes Hallepoort en het Zuidstation).

Openingsuren:

Van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 12u

Op afspraak:

Van maandag tot donderdag van 13u tot 16u

Telefonisch


02 552 03 38

Van maandag tot donderdag van 8u30 tot 12u en van 13u30 tot 16u

Per e-mail


habiterbruxelles@abvv.be